Light will guide you home

HÄJJÄ TYP!
Idag har det vart en massa fix för min del. Och nu såhär på kvällen har jag lagat mat och bakat kladdkaksmuffins åt mig och karln. Inte nog med det, det ringer på dörren innan karln kommit hem från jobbet idag och jag kikar i dörrhålet, ser bara svart, sen ser jag nån ta bort handen för dörrhålet, jaha vem kan det vara? ser en liten person i dörrhålet och öppnar glatt dörren. Mitt hjärta hoppa ur och jag börja skrika och stängar igen dörren snabbt och låser den. Höll på slå sönder personen utanför som hade satt på sig en läskig gubbmask med en basker på skallen, den såg så jävla verklig ut, han drog tag i dörren och försökte komma in i lägenheten, vem kan det vart? Jo min karl som jag ville strypa smått efteråt. Vi skratta så vi fick ont i magen efter men jag vart chockad och skit rädd. Vill jag inte vara med om igen, det där kan ta dö på folk, fyfan hahah helt läskigt. Men den förklädnaden funka ju iaf. Så det var ju bra! hihi

Hur kan det vara möjligt? Detta är en låt som ligger mig nära hjärtat och vad ser jag, två av mina favorit sångare sjunger den tillsammans? Vilken lycka! Boyce Avenue & Tyler Ward finns inga bättre. Åh vilken fin kväll jag fick mig, nu kommer jag somna gott inatt och den spelas om och om igen ♥




Kommentera inlägget här
Kärlek & Vänskap 0 kommentar(er)
2011-10-25 · 20:25:51







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter