App-tips!

Good morning gänget! Var nyss och lämna in lite böcker på biblioteket. Sitter och väntar på att ett par gubbar ska komma och fixa med ventilationen i lägenheten. Hoppas det inte dröjer allt för länge så jag hinner till skolan. Ska plugga webbdesign nu och vara en duktig flicka så jag inte missar en massa. 

App-tips! Elin har suttit och kollat och snockat lite i min mobil och hon var helt bestämd att jag skulle lägga ut mina appar i bloggen. Hon älska dom efter bara några sekunder, kanske ni också kommer att göra? Har även andra appar som Swedbank, Recept på mat/bakelser, spel, osv! Viktiga appar helt enkelt. Apparna som visas på bild är jag helt såld på, älskar kolla skvaller/mode/nyheter och allt sånt där. Hoppas ni tycker om dom fina ni! ♥


{ Min vita skönhet }

 
 




Kommentera inlägget här
Mina Tips 1 kommentar(er)
2011-10-25 · 10:14:40




  Maria

Maila mig på [email protected] så kan vi prata där :)




Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter