I call it stealing you call it borrow.


Helt förstörd i kroppen! Blir nog taxi till skolan imon om jag inte kan gå och vem ska få betala den? Jo Sofia? Idag hade hon ett pass för oss veklingar. Styrkepass, jag hängde på bra och kämpa men fyfan kommer inte kunna röra mig imorgon. Fast jag tyckte passet var bra och det tog nog mycket på kroppen, så kanon Sofia! Har nyss lagt mig i sängen och ska äta lite sallad, ska mysa vid tv och gosa med Vegas han behöver lite pussar och kramar.

Imorgon ska jag gå i skolan, en kort dag till och med, umgås med Elin, fika och shoppa! Behöver handla lite nytt till helgen och sen så sprack min favorit jeans (svarta) som jag använder galet mycket så blir vell ett par nya svart jeans kan jag tro. Min saknade Mathilda ska jag få krama i helgen också, brun och fin! Hon kom nyligen hem från Cypern. Lyx! Det ligger mycket funderingar i min skalle nu så ska sluta och skriva och mysa med min lilla bäbiis tissetassen nu.


Tumblr_lt41dahcz91qfeywko1_500_large
                                                                      
                                                                                                               Älska stilen!!!!!



Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2011-10-26 · 19:12:12







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter