GOOD MORNING

MORRN MORRN.
Vakna för 30 min sen! Ligger och kollar på Vakna med The voice just nu, ska fixa frulle och smutta lite på varm choklad och värma mig lite, sjukt kallt här inne, måste slå på elementen känner jag. Idag börjar jag inte förns 13.05 så en skapligt skön dag. Efter skolan blir det hem och vänta på trevligt sällskap som kommer på besök och myser, gilla gilla! Har inte så mycket mer att säga, dagen har ju precis börjat, right?! Ha en fin och skön dag fina ni många kramar till er!

Morgon bilder idag, håret är kaaoos så ska hoppa in i duschen snart!

 



Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 2 kommentar(er)
2011-10-26 · 08:40:52




  Anonym

vacker du är!

2011-10-26 09:32:40
  Emily

Skönt att börja sådär sent :D

2011-10-26 17:30:06 http://ilame.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter