En kall höstdag.

GRÅTT SVERIGE.
Vakna upp kl 06.00 och ser bara mörker och regn, man blev ju liksom pigg? Nej inte precis! Var sjukt tungt att gå till skolan idag, jag kan inte gå normalt eller ta upp armarna i luften och magen spänner och gör ont. Skaplig träningsverk? Jag plågades inatt när jag skulle vända på mig och så fort Robin nudda mig så börja jag pipa och gnälla, fyfan passar ju lagomt bra till helgen. Ni kan inte förstå känslan i min kropp just nu! Kom nyss hem från skolan och fryser gör jag också. Mysa ner i sängen med Vegas och värma mig nu innan jag far ut och umgås med Elin. Hoppas ni får en bra dag mina favvo fäns!

När det är kallt ute och det är ca 50 meter tills man är hemma, tror ni man blir glad dom sista 50 meterna? Finns inge bättre!




Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2011-10-27 · 12:16:49







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter