New in.

MÅNDAG I ALL ÄRA.
Så jävla mycket höst det kan bli nu. Fryser ju vart man än är både ute/inne. Regna & var kallt imorse när jag tog cykeln till skolan. Börja kl 10.00 sen sluta vi vid kl 11.00 och sen var det webbdesign kl 13.00 så jag hade två timmar på mig att kika på stan, blev att handla lite nytt, två tjocktröjer, ett linne & en tröja. Hann även med att luncha på McDonalds, helt bra. Älskar höstens nya färger på kläder, röd, vin röd, senaps gul, orange och alla sköna färger som kommit.

Nyss landat i sängen, myser med täcke för frysen som en jude. Ska lägga mig och kolla på ett nytt avsnitt av Vampire diaries innan syster kommer förbi, sen ska jag vell bara njuta av dagen. Kanske är ledig imorgon också om min lärare är sjuk, det visar sig imorgon sa han, vore skönt med en dag i sängen imorgon och massa filmer och serier. Har lite att göra med plugg också, lite webbdesign och rättskunskapen, kanske fixa det imon på en ledig dag? hmm.

Min nya ällsklings (björn tröja) kallar den så för den är sjukt mysig & varm och jätte stor, eller lång, sjukt lång är den, helt kär i den & idag blev den min. Den har fickor i fram på tröjan längst ner i mitten av tröjan om ni ser? Sen är den delad ner till på sidorna också, en annorlunda tröja, perfekt, för det har jag letat.




Kommentera inlägget här
Shopping 0 kommentar(er)
2011-10-03 · 15:37:15







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter