i've had you so many times but somehow i want more

HALLÅ TJENA.
Nu har jag myst runt i lägenheten hela dagen & snart kommer karln hem med massa saker till bullbaket. Snäll han ska vara då, så slipper lilla jag gå ut & frysa. Ska vell ta & fixa till med lite ljus & mys innan han kommer hem, så får snabba på med skrivandet. Har inte alls mycket att berätta då jag bara legat hemma & myst med vegas bara. Imorgon börjar jag inte förns kl 13.00 & slutar kl 14.00, inge webbdesign imorgon. KANON VECKA....

Slänger vell ut en risig jag som jag ser ut just nu, ville främst visa det nya vinröda linnet jag köpte igår, helt ljuvligt, stoppa in dom i byxorna & det kändes lite mer fint. Jag har yttligare en till tröja jag inte visat er, men det kommer bild på den senare i veckan. Nej nu ska jag sluta babbla & tända ljus i lägenheten!

                             
                             



Kommentera inlägget här
Shopping 0 kommentar(er)
2011-10-04 · 17:05:05







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter