New in.

GOODER MORNING.
Hel kääässt att vakna upp en ledig dag av att man råkar sparka ner datan från sängen & sen hör världens smäll, typ så klarvaken jag kan bli nu. Klockan är bara runt 07.00 & jag är ledig, hur roligt? Vill sova men går inte att somna om. Ska fixa lite te att smutta på och nån macka sen blir det mys i sängen med Vegas och massa filmer att kika på. Robin vill att jag följer med & kikar på skor åt han idag, men vi får se, vill nästan bara ligga i sängen idag. Vi får vell se.

Igår hade man roligt åt att jag åt på McDonalds & det gjorde Wachen också, sen ska jag äta köttfärssås och spagetti & får ett sms av han att det är sjuk för han ska också äta det, sen kom det till nån skillnad iaf, han körde chips & hockey & jag popcorn & hockey. Man kan ju undra, hur ofta händer det? Ni äter säkert precis samma som andra och inte vet om det men det var lite roligt eftersom bägge åt samma tid precis lika mat. ANYWAY, nu väntas film & frukost.

Nya mysiga tjocktröjan, kort modell men ack så snygg på. {Från H&M 99 kr] det bloggas mkt om den här ljuvliga tröjan, finns i senapsgul & rosa också.

                                                                                                                   




Kommentera inlägget här
Shopping 0 kommentar(er)
2011-10-04 · 07:26:22







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter