But i cant move the mountains for you

HÄJHÄJ.
Mysig fredag i soffan igår med min karl. Somnade sent & klockan ringde 08.30 imorse & det var bara att hoppa in i duschen, vi skulle iväg på en lägenhetsvisning på femte tvärgatan på brynäs vid 11.00 en lägenhet som såg ut som skit, men det skulle den. Den ska helrenoveras av den som köper lägenheten & om vi får den efter budgivningen ska den bli så snygg & helt sjukt fin. Det var satans mycket folk, helt sjukt. Fatta man ju, att få renovera sin egen lya hur man vill, kakla hela badrummet, göra ett helt nytt kök osv, hoppas på att folk inte vill buda så högt eller lägger sig. Då blir jag en glad flicka.

Sen körde Robins mamma & pappa oss till stan & släppte av oss. Vi bytte Robins kläder & kika runt lite & sen bjöd han på Los sombreros. Sjukt gott med tacos där, sen gick vi oss förbi torget & kolla på folk som åkte skidor & snowboards. Efter det knalla vi hem för att hämta upp Robins föräldrar i bomhus & sen åkte vi på yttligare en visning till kl 14.00 precis brevid den andra lägenheten på femte tvärgatan & den va helt nyrenoverad & så men nej usch taket & lite småsaker där inne va ju fult & gammalt så var knappt värt priset, den nyrenoverade köket var ju sjukt snyggt men dog ju nästan att dom inte bytt luckor & ist målat dem svarta & låderna va av plast, nej inte alls värd det priset. Hem till bomhus för lite prat & sen for vi hem till stan igen jag & karln, bra dag idag.

Nu har jag städat & snart ska det lagas mat & mysas, fin helg. Ha en toppen kväll nu folks. Juste fy vad jag älskar fiskbens fälta, marre gjorde på mig i torsdags va längesen nu & jag blev helt kär, vill ha så dagligen, men fattar vell jag att det inte funkar haha men tänk om man kunde göra en på sig själv? vore underbart.




Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2011-10-08 · 18:14:02







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter