The Hills//Lauren Conrad.


Idag har vi hunnit med mycket. Hämtat Joacim som var bakis i Hille, körde hem han till Bomhus och sen vart det snabba på till Träffen för att se innebandy match. Efter det for jag och karln ut till Valbo och kika, köpte en skit cool damsugare, en smal som står upp, helt bra! Sen hem och laga mat och nu myser vi till film i soffan och ska bara slappa vid tvn idag och äta gott. Skolan imorgon, då börjar det vanliga igen och den trötta jag och massa plugg, bläää. 

Beställde nyss hem {THE HILLS säsong 1 och säsong 2} Har dem på datan fast utan svensk text så ska köpa hem alla säsonger nu på dvd ist, känns skönare så men dyrt blir det men älskar THE HILLS och kan se om och om igen, kommer ju sitta klistrad vid tvn sen när jag fått hem alla säsonger. Längtar!

   

Min största förebild är och kommer alltid vara Lauren conrad, utan tvekan och det har hon nu vart nått år. Sjukt fin och älskar hur hon är som person. Kan inte få nog av henne och hennes stil. Ska köpa hem hennes böcker som nu funnits ute ett tag, kommer ju älska dom, verkar sjukt bra. Vill bara få hem alla säsonger nu så jag kan börja kolla på THE HILLS igen. Ska även köpa hem THE CITYS säsonger, men det får blir efter THE HILLS. Ha en fin kväll fäns! ♥





Kommentera inlägget här
Lär känna mig bättre 0 kommentar(er)
2011-10-09 · 17:38:14







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter