don't be so quick to judge me, you only see what i chose to show you.

MORRN MORRN.
Fick mig ingen bra natt, hemsk mardröm så jag knappt kunde somna om, låg och peta på Robin och fråga "Robin är du vaken?" typ varje minut för jag ville inte va vaken ensam, haha så jäklans hemsk och weirdo dröm. Ont i magen när jag vakna så har bara legat och vilat och kolla på tv idag, lite sömn och smärta i magen, helt dumt. Kolla på världens sjukaste film igår, läskig och sjuk, ska försöka komma på namnet så ni också kan se den, sjuk och helt störd.

Syster ringde nyss och fråga om vi skulle komma till bomhus och hämta lite saker mamma och pappa köpt i Göteborg åt oss, får se, Robin sover och jag är helt död. Imorgon ska jag fixa naglarna, helt ny design osv, efter det ska jag kolla lägenhet med baby och sen hinna med att umgås med Sofia Norman för lite fredagsmys och sen mys med karln lite senare, så fullt upp imorgon, men helt bra. Älskar när dagar fylls med nått att göra. Ha det gött mina vackra ♥


Tumblr_ls9yg6qkb71qlwf6ao1_500_large



Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2011-09-29 · 14:08:28







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter