För dig ska jag göra det tusen gånger om.

KVÄLL KVÄLL.
Just nu känner jag precis som bilden, vill riva av mitt hår eller nått liknande, huvudet kanske? Magen mår bättre, men känner febern och att den känslan av att man är yr och febrig ligger kvar. Varförrrr? Nu vill jag ut och leva, men det får nog vänta tills jag mår bra igen, svider mest av att jag inte kan ta mig till skolan, vad missar jag? Vad har dem hunnit med? Den känslan svider mest. Jag ska ta ett glas vatten och sova strax, om det går?

Har haft sängen för mig själv hela dagen då jag sa åt Robin att inte vara hemma för då skulle jag smitta min baby, men han kom hem och sällskapa mig mot kvällningen ändå, hoppas han inte ligger sjuk snart. Nu vill jag bara att min Iphone 4 ska komma med posten, men tar nog sin tid. Sova nu pusspåerrrrr ♥


 Tumblr_lqzwpepj2t1qzmwvxo1_500_large



Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2011-09-05 · 22:35:45







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter