Friends with benefits

MORNING MORNING MYSIGA ONSDAG ♥
Huvudet är tungt och jag har fått en jäklans förkylning som kom pang tjoff igår, den tar kol på mig, febern går upp och ner, livet känns underbart just nu? NOOT. Som ni kanske märkt har jag inge bättre för mig än att blogga just nu, finns inget annat att göra när man mår såhär, lyckas med 4 inlägg per dag nu denna vecka, men det gillar ni va? Nu ska jag försöka få i mig nått nyttigt ur kylen sen slår jag på en film. Vill inte må och se sjuk ut, usch och blää.

Vill ladda ner "Friends with benefits" men finns bara med engelskt tal ännu, och det orkar inte min hjärna med just nu. Vill också säga att Mila kunis är en av mina favorit skådespelare, sjukligt snygg och galen brud, gillar henne starkt. Den andra filuren har aldrig falli mig i smaken, well well, well -

                       



Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2011-09-07 · 12:31:00







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter