Rolling in the deep

Fredag it is party people
MORRN MORRN, allt bra? med mig är det bättre men inte bra, är lite hängig fortfarande och fick mensvärk igår, så jäklans fint, mitt i allt så paaaang. Ont som en jude. Men måste ändå ta mig till duschen och fräsha till mig idag, ska på visning av lägenheten idag. Sen får jag vell mysa ner i sängen igen, mitt nya hem under denna vecka. Hoppas jag mår bra nästa vecka, allt jag hoppas på.  Ni var snåla på kommentera också, fyy och ändå kikar så många in, well well.

Måste bara visa klippen på mina favoriter, vad skulle jag göra utan era videosar? är sveriges största fan till dom. La upp en liknande video på andra klippet för flera månader sen, men kan inte få nog. Skulle inte vara helt fel att låta dom bo hos mig några veckor, då skulle jag vara lycklig. Kär i den gulliga ungen.


    

    



Kommentera inlägget här
Mina Tips 0 kommentar(er)
2011-09-09 · 07:20:46







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter