The real housewives of new jersey

Städat hela lägenheten, badat vegas och lagat världens godaste mat. Snart kommer min karl hem efter att jobbat sen tidigt imorse. Jag cykla mig till willys för handla lite mat och godis. Nu efter 3 timmars städande och lagande av mat ska jag mysa ner med min mjukis till katt. Äta choklad och mysa av kvällen.

Kollar just nu på the real housewives of new jersey haha jag älskar det, dom är så sjuka med olika åsikter och allt bråk, tycker inte nån av dem är normala. Tråkigt att Dina hoppa av programmet. Nej nu börjar det bli spännande så nu måste jag sluta skriva. Ha en fin kväll fina ni. POOOSS POOOSS!

                                      



Kommentera inlägget här
Mina Tips 0 kommentar(er)
2011-09-18 · 19:27:53







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter