Vår dag idag

HEEJHALLÅÅ.
Idag är en bra dag, men en knasig sådan. Firar 2 år med världens finaste och bästaste pojkvän. Ikväll blir det mat ute och bio. Allt har gått sjukligt fort, minns första natten och första pussen och allt vi gjorde bara han och jag, så fin början vi fick oss, helt underbar. Trodde jag inte skulle få känna den känslan igen efter att fått mitt hjärta trasigt efter ett avslut på ett förhållande som vara i 3 år, men självklart finns det alltid en ny början. Och jag fick uppleva den kärleken ännu en gång, fast på ett annat sätt. Idag ska jag njuta av oss och det fina som kommer hända ikväll, kunde inte önska mig nån annan att vara med.

Imorse kl 09.00 satt jag och vänta vid datan att Idol biljetterna skulle släppas på ticnet. Precis kl 09.00 klicka jag mig in och beställde 2 biljetter, min karls lilla present från mig. Vi ska kolla Idol live i Gävle den 11 november, kom sen på att min bror fyller då men vi firar han före. Men nu till saken, jag skrev fel e-post så biljetterna kom inte fram till min mail och jag fick panik, har redan betalat in 1.300 kr och biljetterna är på fri fot? Men tror det fixar sig ändå. Vi fick iaf världens bästa plats, rad 1 och plats 2-3, holy moses det är längst längst fram och hoppas vid gudarna att kameran inte siktar mot oss så vi blir med i tv, lite rädd för det, men platserna ska jag inte klaga på, därför biljetterna var så dyra, men så värt det. En kväll med min karl på Idol, hur underbart? galet.

Har fått min vita iphone 4 nu också, helt kär. Snodde bilden från Victoria eftersom jag inte hunnit knäppt på den ännu. Men så nöjd jag är, min lilla phone.

                                                                                                             




Kommentera inlägget här
Kärlek & Vänskap 0 kommentar(er)
2011-09-12 · 14:13:59







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter