Memories they're following me like a shadow now

KVÄLL KVÄLL.
Åh så mysig kväll jag haft, Vegas och jag har sovit och myst i sängen ända sen jag kom hem från skolan, kollat one tree hill och sen cykla jag mig till pizzahouse och tempo och köpte räksallad, chips och choklad. Kom hem och fortsatte kolla på one tree hill och nu kikar jag idol. Min bästa har inte kommit hem från jobbet ännu, saknar han sjukt mycket här hemma, han vet inte hur länge han får jobba heller, vill inte va själv allt för länge heller, gillar jag inte.

Saknar min finaste som håller om mig och säger finaste sakerna, han som får mig att skratta och gråta åt dem mest sjukaste sakerna. En varm och mjuk kropp och världens bästa läppar att mysa mot. En person som ger sjukt mycket kärlek, en person som är en jävel på kärleeek, min bästaste pojkvän ♥ 

                             Tumblr_lrohrqnswg1qhhpemo1_500_large



Kommentera inlägget här
Tankar & funderingar 0 kommentar(er)
2011-09-20 · 20:54:06







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter