Your name is the splinter inside me

Herre min skapare vilken dag. Skolan mellan 09.30-14.00, cykla mig hem och kolla några one tree hill avsnitt sen kl 17.00 kom min karl och hämta mig för att sedan åka och kika på visning på en lägenhet, den var mysig och fin så den ska vi lägga ett intresse på, sen har vi yttligare en annan visning i veckan på samma gata, haha känns sjukt bra. Efter visningen åkte vi oss till Valbo för massa kiki på affärer sen mat på IKEA och massa kollande på nya saker, kanske lite nytt till vår nya blivande lägenhet, om vi får nån? haha, en super fin dag, och nu ska det mysas i sängen innan det är natti natt.
 
Bild från en nöjd jag idag, man kan tro att jag fått ont i huvudet för jag håller handen där, men så är inte fallet, vet inte vad jag gör? men ni får bild iaf. Blev lite små glad när johannes fråga om jag hade linser, nej mina riktiga bruna ögon, är faktiskt super nöjd med dom. Nej ska sluta babbla nu. POOOSS

              




Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2011-09-22 · 20:19:11







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter