Hemma i bomhus

HEJ HALLÅ, HALLÅ GODDAAAG.
Ingen skola idag, hade bara prov imorse men eftersom jag inte kunde det så blev det att göra muntligt nu på torsdag ist så behövde inte komma dit imorse. Morfar kom och hämta mig och massa tvätt och körde oss till bomhus till mamma och pappa. Mamma och pappa kommer hem imorgon från ullared så nu har jag och syster städat massa här hemma och lagat tacos till oss, bror och madde. Satt fint. Tvättat massa kläder jag tog från stan också. Sjukt va gott det luktar i huset nu när jag hängt tvätten, halle balle asså. Ännu en till maskin väntar innan det är klart. Nu ska vi sjunka ner i soffan med chips och dipp.

Saknar allt här i bomhus, mitt hem ju liksom där jag växt upp, där mitt fina rum är, min platt tv och fina möbler osv. Saknar att komma hem från skolan och lägga mig i sängen med datan och kolla film och mysa. Veta att mamma lagar mat och jag bara kan slappa. Kan vi inte bli vräkta eller nått ur lägenheten i stan så vi kan flytta hem? hahah nejdå, men saknar det. Nu gör jag allt, jag städar, lagar mat och tvättar och plus så har jag en skola att sköta, det kan bli ganska jobbigt och svårt, men jag klarar det. SAKNAR ALLA PROMENADER MED BÄSTA VÄN SOM BOR 2 MIN IFRÅN MIG HÄR I BOMHUS OCH ALLA KVÄLLAR.

dagens bilder. älskar att ha olika strumpor.




Kommentera inlägget här
Inredning 0 kommentar(er)
2011-09-27 · 18:41:02







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter