Sometimes I wanna stop but I go with the feeling inside

MORNING MONDAY.
Monday morning feels like weird.. Jag ligger med magsjuka och feber, om jag fick så skulle jag hugga av mitt huvud, är yr och känner mig slut och jävlig, vill få bort den känslan, den tar kol på mig. Sen i lördags natt har jag suttit på toa 24/7 känns det som, vidrigt men va ska jag göra? får panik ont i magen sen äre bara att springa till toan. Hade en helt fin fredag och lördag, kräftskiva och massa mys och natten mot söndagen var en plåga för magen och mig bläää.

HATAR att jag ska få va med om det hära, skulle hellre stukat foten eller nått, tro mig. Att få feber fattades ju bara, inatt har jag inte sovit mycket 3.10 min?, suttit på toan och sen legat med en blöt handuk över pannan för att kyla ner ansiktet från febern. Nu ska jag blöta ner handuken igen efter ca 2 min blir den alldeles ljummen igen. Vill sova men då vaknar magen och toan väntar. Ni ska vara glada att ni slipper ha det som mig just nu, ett helvete. Usch och fyyy!

Älskade mitt hår i lördags, vågigt och härligt, mycket snyggare i verkligheten och kortet togs sent på kvällen då det lagts sig nästan. Det var ljuvligt.






Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2011-09-05 · 07:13:32







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter