Kanske bara jag

Det bara dök upp i min skalle, vet inte varför? Men nått jag inte förstår mig på är personer som vill locka så många som möjligt till sin blogg via bloglovin och söker in på alla möjliga bloggar och skriver "Hej fin blogg, ska vi följa varandra på bloglovin?" Det är ett stort JA att man fattar att personen vill ha så många läsare som möjligt, men du själv är inte ett dugg intresserad av den andras blogg du frågar? Tycker det är pinsamt, men alla tycker olika, ja kanske tycker som ingen annan. Jag har en blogg jag skriver om mitt liv. Mina kompisa, min familj, mina icke gillare osv läser denna blogg, men jag tvingar inte på med "Hej va fin du är, vill du läsa min blogg?" Tycker vi är inne på samma spår då. Men jag är nöjd med besökare, idag kom in flera än väntat alltid roligt och jag söker inte ens upp dem? Vet inte varför jag tar upp detta, tycker det bara är fel att göra, menmen jag är kanske en av alla som tycker så åter igen. Höll på med nått liknande jag med förr, fast vara nån dag sen insåg jag hur jävligt det lät, shame on me.

 
                                                                                      Nu väntas ett avsnitt med dessa skönheter 
                                                                                                   
                                                                                                             

                
                                            293927_1948427076274_1410507129_31760113_7354612_n_large



Kommentera inlägget här
Tankar & funderingar 1 kommentar(er)
2011-09-07 · 22:12:00




  Anonym

håller med

2011-09-08 08:29:15



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter