Världens bästa tips, HEY TELL!

Nu ni folks ska ni få veta nått sjukt bra! Min karl har visat mig världens roligaste och bästa app. Alla som kan ha appar kan ha denna, det är som en walkie talkie liknande sak. Man trycker in knappen HOLD AND SPEAK och pratar in det man vill säga, den andra får ett sms, öppnar sms:et och sen spelas det jag sagt upp till den andra. Tycker den är sjukt bra och roligt. Sitter och pratar med Fanny nu, helt bra. Skratta när jag fick första meddelandet haha. 

Den här appen kommer bli stor snart om den inte redan är det, jag älskar den! Testa ni också ni kommer också älska den.
(bilder tagna ifrån google.se)





Kommentera inlägget här
Mina Tips 2 kommentar(er)
2011-09-17 · 12:36:16




  idapidaaaa

Har haft både Hey tell och Voxer!! Testa voxer det äger!! :) Kramis

2011-09-17 17:44:18 http://idasiirtola.blogg.se/
  Amanda

Har haft heytell ett bra tag nu, Appen får verkligen 10 av 10 stjärnor av mig! Skit kul och bra framför allt! När man tex inte har tid att skriva bibeln i ett sms eller om man bara har allmänt bråttom! :D

2011-09-18 22:56:42 http://Afberglund.wordpress.com



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter