Visning på lägenhet

VISNING ♥
Snälla ge mig fredag! Blir att kolla på visning då, jag & min man ska köpa lägenhet om den inte faller oss i smak på plats, ja men då har vi kollat in den iaf. Och om vi vill ha den, även om andra vill ha den, ja då blir det fajt. Hoppas alltid på det bästa, så vi får se. Fredag nu nu nu nu nu, snälla! SPÄNNANDE.

För ca 3 timmar sen fick jag en snorig nos, vad är det här? Legat inne hela dagen inte fan kan man bli snorig då? Skärpning. Mamma kom och hälsa på en snabbis idag, mysigt! Sen har jag legat i sängen hela dagen med min katt i famnen och han har varit pusssjuk och pussat mig så det svider i ansiktet, haha så jäkla go, min pojke det. Och nu är min man hemma, myst och kollat idol och jag blev yr i huvet, knas på det! Ska sova snart om det går. POOOS POOOS




Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2011-09-06 · 21:35:05







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter