We will never change the way we are

AFTON FAVVOS.
Söndag i all ära. En slapp söndag precis vad som behövs. Har vart och kollat fotboll ute i hille idag, skönt väder har det också varit även om solen kom fram då och då. Skulle kollat bio med Sofia idag men då kom det fram tillslut att jag glömt plonboken hos mormor igår, greejt. Så vi tar en bio i veckan ist. Nu ska det lagas mat med min man och äta gott, sen kolla Jägarna 1 eftersom vi ska se Jägarna 2 imon på vår 2 års dag. Igår dog jag så tråkigt jag hade, min karl var ute på krogen och jag satt hemma med magont, hejdundrans vilken kväll, men somna gott brevid min fulla karl sen i vilket fall. HEJJRRÅÅÅ fina ni.
            
                                                                                                  Bild på mig från igår.
                                                                                                      

                          



Kommentera inlägget här
Kärlek & Vänskap 0 kommentar(er)
2011-09-11 · 18:00:00







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter