somebody should have told you some

Morning! Påsken är över men inte min ledighet, sköönt! Jag har lyckats blivit smittad med feber, förkylning och hela skiten, grymt? Fyfaan när man är ledig och allt. Jag har haft fina dagar ialf. Söndagen sluta med film och mys ute i Bomhus och in till stan igen på måndag morgon och sen blev det stan med Maria och lite snack. Sen pyssla lite ute i Bomhus innan Kalle kom och hämta mig och vi åkte hem till han och snacka innan jag skulle på middag vid 19.00. Och idag vakna man upp som en jävla klump med förkylning och feber, greeejt! Ska ju fixa naglarna ikväll, hoppas jag mår snäppet bättre och kan ta mig dit. Kommer dö så tråkigt jag får ha idag, saknar redan mitt sällskap, jobbigt! Ha en fin tisdag fina ni. PUUUSSSS! ♥

                                                        
                                                                   Gårdagens bilder, ja jag är inte alltid så normal, men jag bjuder!
 





Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2012-04-10 · 10:55:23







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter