Italien, Rom!

Då är man tillbaka på Svensk mark igen efter sjukt underbara dagar i Italien. Flyget gick bra, även fast jag klämde sönder händer och det kändes lite obehagligt så klara jag mig fint under flygningen, landningen idag va dock inte så rolig, höll på skita ner mig, men lever ju? Vi har haft mellan 20-27 grader varje dag, stekande sol och en värme man kan drömma om, fått lite färg men inte så mkt eftersom vi var bara där i fyra dagar och två dagar var vi ju på resande fot så inge sol och brun då. Vi bodde i en lägenhet i ROM, helt sjukt fint där, vi kolla på Colosseum, Peterskyrkan, Spanska trappan, Fontana di trevi, så sjukt fint och spännande. Sjukt fina dagar i Italien, har tagit ca 300 bilder men orkar inte lägga upp så ni får några härliga bilder nedan. Nu hockey, fast är helt slut men är det guld som gäller så måste man orka med kvällen.  PUUUUUSSSS!






Kommentera inlägget här
Kärlek & Vänskap 0 kommentar(er)
2012-04-19 · 20:26:07







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter