Fredag

Hej hallå, hallå heej!

Idag är en kall dag, frös sönder när jag knalla till Cubus imorse, mina händer har blivit så torra och förstörda av kylan så dem börjar blöda idag, Jennifer som såg de, tur det. Gick och smörjde händerna och fan va det sved, fyfan. Smörjer och smörjer för det ska bli bättre. Snabbis på stan innan lunchen och mera jobb efter det. Blev att inventera imorse och sen stå i butiken. Är helt slut nu, jisses i min låda. Tar verkligen på krafterna med tidiga dagar vill jag lova.

Ska städa nu innan jag bestämmer mig om jag ska hem till Alexander på alkoholkväll elller stanna hemma och mysa med massa gott, lutar mot Alexander men ja kan ändra mig. Imorgon bär det av till Uppsala tidigt på morgonen för trevligheter, älskar att åka bort. Hoppas morgon dagen blir bra, då blir jag lycklig.

                                                       Titta va jag kom hem med idag då, lycklig tjej! Nu har jag massa smink på lager.





Kommentera inlägget här
Shopping 0 kommentar(er)
2012-02-03 · 17:21:03







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter