Godnatt fina ni xoxo

Hej favoriter
Gick hemmifrån 10.00 imorse och klockan är nu 19.52, kom nyligen hem från en dag på stan, slingat håret, gjort naglarna och vart och handlat. Är helt slut nu, men en gnutta gladare, fina naglar och en aning blond i skallen. Håret blev ljust som fan, ovant men jag kommer nog trivas. Naglarna vart så döds snygga, helt kär! Ser ut som jag har en jätte tumme, men icke blev en cp bild. Har ännu inte hittat mitt pass så blir leta det nu innan jag kryper ner och myser med min karl och tissetass. Imorgon väntas kryssning, galet. Jag kommer nog bli odräglig och för full, usch. Skriver nog mera imon! Puuusss.



                                                                                                             Mina fina naglar :)






Kommentera inlägget här
Mode & inspiration 1 kommentar(er)
2012-02-27 · 20:02:04




  Webbdesign till rimliga priser! | [email protected]

Tjenare! Gillar du, precis som jag, snygga designer? Isåfall ska du ta dig en titt på de jag har på bud just nu! Får inte missas :-)



(Förlåt om du inte vill ha sånna här kommentarer, men det är det bästa sättet att komma igång - enligt mig!) Kram!

2012-02-27 20:11:07 http://dsiree.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter