Hey I heard you were a wild one if I take you home it would be a homerun

Godmorgon lördag!

Igår blev det Cubus till 14.20, underbar dag. Va mer glad än vanligt! Knalla hem och hoppa in i duschen och runt 16.40 kom mamma och syster och hämta upp mig för att sedan åka hem till bomhus och fira syster, hon fyllde den 2:a februari så blev ett sent firande. Massa goda pajer och fika, och umgås med min underbara släkt. Robin kom så fort han gymmat klart och fixat sig, hade det trevligt men sen lite senare var det dax för oss att åka ut till Sandviken för att se match. Spännande och rolig match mellan Aston-Mora! Dom skötte sig visst i Gävle. Sen hem för massa mys innan man somna.

Fin morgon idag med mina favoriter, ligger fortfarande i sängen! Karln ska iväg på lite jobb och jag ska snart knalla upp och fixa mig sen senare blir det stan och kolla lite nytt till kryssningen. Ikväll blir det mys och massa gott. Ska skippa utgång i helgen, är inte fullt frisk från förkylning så vill inte att det blir värre till kryssningen. Så  en mysig helg med underbara blir fint. Nä ska kila nu ha en fin dag alla rara läsare. Skriver väll senare, PUSS PUSS!

 Sinnes vilken fin rygg det var på klänningen, vill ha vill ha :)




Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2012-02-25 · 09:16:24







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter