Onsdag

Heeej bloggen. Idag var det dax att stiga upp 05.00 och sen knalla till Cubus. Runt 05.40 knäppte jag över och kolla på SF kanalen, tror ni jag blev lite glad när dom visa, Mimmie och Reine i fjällen, kung film. Blev en bra dag på Cubus och sen for ja till tandläkaren. Nyss kommit hem och påväg hem gick jag mig till Pizzahouse och köpte en räksallad, mums! Nu ska det städas och sen ska jag sovaaaa, är sjukt trött idag. Sen vakna och mysa och sen sova, hihi hehe!

Första bilden är på mina nya kärlekar, fast ser knappast nya ut, en kväll på krogen och dom ser ut sådär?? haha! Och mitt fina finger från igår, arbetsolycka , går vilt till bland kläder. Sista bilden blev på dagens lunsch, räksallad nomnom, nu städa. Ha en fin dag alla läsare, pussss ♥







Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2012-02-01 · 14:11:04







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter