Sjuker

Kväller Kväller ♥
Bytte till min gamla design igen. Fick en kommentar om den idag så jag sakna den lite, kanske sätter in en ny design snart. Men så länge får denna duga. Ligger sjuk och jävlig, halsen och feber. Ska försöka sova så mycket ja kan för att det ska försvinna. Mamma handla massa mat åt mig idag, världens bästa. Så nu är kylen proppad med massa gott och nyttigt så jag blir frisk. Jag gjorde världens godaste laxpasta, ni får recept på det imorgon. Och nu såhär på kvällen blev det tacos och snart ska jag smälla i mig en semla. Min karl och jag har njutit av varandras sällskap nu på kvällen, mysmys.

                                                      
                                                             Titta va jag fick av fina mamma idag. Vågar knappt äta det så fint det är.




Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 2 kommentar(er)
2012-02-15 · 20:59:10




  fanny

oj! vart köpte hon de :O coolt det var!

2012-02-16 09:23:06
  Susanna

Svar: Hon köpte det på Ica kvantum :)

2012-02-16 11:07:32 http://sheownsit.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter