Sommmaaaaar

Hej hallå! Första dagen sen jullovet man satte foten i skolan idag. 2 dagar i skolan och 3 dagar på Cubus blir det från och med nu. Massa nya kurser har börjat och jag ser verkligen inte fram emot det. Hade en håltimme på 3 timmar så jag gick hem, idag skippar jag sista lektionen, fast bara idag, nästa gång pinar jag mig igenom dom 3 timmarna. Har massa uppgifter att fixa, så får väll börja nöta plugg efter dagarna på Cubus, hur ska ja orka? herre min skapare.

Idag väljer jag en lättare väg, plugget lägger jag åt sidan och ska snart hoppa in i duschen innan jag tar bussen till Petra för massa mys med henne och Mathilda. Jag och Mathilda tar bussen från stan, kommer bli kallt och jävligt men vad gör man inte för tjejerna och massa skitsnack? Kommer bli mysmysmys.

Är det bara jag som längtar till Sommaren? Får bära det finaste man har i sin klädkammare, massa shorts och fina klänningar och linnen. Bli brun och må bra i solen med vännerna på massa sjuka äventyr man ger sig ut på. Det vankas festival, min 20års dag och utlandsresa och massa mera, fara till stugan i Östersund hoppas jag också på. Det bästa jag vet, ge mig sommar nu nu nu. Inte så långt kvar, fast jo men ändå nä.




Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2012-02-07 · 14:12:04







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter