Söndag

Heej alla fina
Nu är det mycket som händer och mitt huvud hänger inte riktigt med. Uppe kl 06.40 imorse då jag skulle vara i tvättstugan kl 07.00-11.00. Så sinnes mycket tvätt. Sen har jag hunnit med att hänga tvätt och det tog sin tid, vart och köpt mat och kollat innebandy, gjorde chicken wraps såhär en söndag. Nu blir det leta pass och resväska och massa annat och planera lite, köpa massa som ska med nu på tisdag osv. Sen om ja hinner så ska jag träffa min fru (Sofia)!

Imorgon blir det lika mycket stress, eller en aning mera tror jag. Ska hinna med stan, få mitt hår slingat, fixa nya naglar, fota, packa och handla med mamma. Herre min skapare det kommer bli nått det. Nä nu finns inte tiden till att sitta vid datan, börja leta mitt pass nu. PUSSPUSS





Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2012-02-26 · 16:38:26







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter