Think i'd leave your side baby, you know me better than that

Heej fina ni! Lördag i all ära och jag är mer förkyld än någonsin. Men det stoppar mig inte alls för ikväll ska det komma hem några folk till Alexander och dricka. Ja ska vara på plats och försöka se skapligt pigg ut. Annars har jag bara legat i sängen och myst hela morgonen/eftermiddagen. Mysmys!

Nä nu ska ja knalla upp och sätta på receivern och låta grannarna klaga lite för att man har så hög musik och en bas som låter så det är sinnes, men jag gillare. Bästa jag vet, hög musik och lite dans när man fixar sig, kanon liksom. Så är man redo för kvällen sen, tror inte jag är ensam om den saken med dans och hög musik i allt fix! Oftas sitter Vegas och kollar på mig och stirrar konstigt... typ... " det måste vara nå stora fel på dig mamma" Heerråå fäns!




I got your boyfriend, I got your man Boom! I got your boyfriend, I got your man Booooooom!




Kommentera inlägget här
Mode & inspiration 1 kommentar(er)
2012-02-18 · 16:25:56




  Lovisa

Tack så mycket för svaret! kram :)

2012-02-18 22:39:51 http://bylovisaaa.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter