this isn't everything you are

Häj! Gårdagen sluta fint, åkte hem till Petra och blev bjuden på mat, Mathilda och Angelica var också med. Massa snack och trevlig en trevlig kväll, tog bussen hem vid 20.30 sen hoppa jag ner i sängen direkt och somna till nån bra film på tvn. Vakna vid 05.20, knalla in i duschen och åt frukost innnan ja knalla till Cubus. Kom hem runt 16.00 och nu ska jag städa och fixa med plugg. Skulle gå på bio idag men vi ska nog ta det imorgon eller i helgen.

Har ont i hela ryggen,någon som vill hjälpa till och bjuda på massage? Kom på att jag har presentkort på ljusbubblan, massage, fixa naglar och massa annat som man kan njuta av, dax att använda det snart. Imorgon väntas Cubus först ut sen bio troligen, vi får se. Just ja, mina nya Dr.Denim jeans sprak igår när jag ramla ner från barstolen när jag skulle hämta makaroner ur skåpet, jätte less men ack så roligt när jag flög i luften och mina två åskådare blev helt chockad. Idag tog jag på mina gammla Dr.Denim jeans, urtvättade. På jobbet sprack dom också, trodde jag skulle gå och hänga mig, tror jag blivit tjock eftersom allt spricker... hmmm! Imorgon sätter jag på mig mina sista Dr.Denim jeans, dock i en blå färg och inte svart, hoppas dom håller imorgon annars börjar jag grina.


                                                                             Såhär mysigt har jag och min tissetass, min finaste





Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2012-02-08 · 18:17:26







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter