Torsdag

Kväller!
Som alla andra dagar, upp klockan 05.00 sen iväg mot Cubus. Idag var det så kallt där inne så man ville hämta vinterjackan, alla värmefläktar hade gått sönder, det var is där inne kändes det som. På lunchen somna jag i fåtöljen och Alex i soffan, helt slut. När jag kom hem så slängde jag av mig kläderna för att knalla in i duschen. Hör en nyckel sättats i låset och dörren öppnades.. in kommer min hyresvärd som skulle fixa toan. Jag dog helt ärligt, så pinsamt så det var sjukt, men hur normalt är det bara att storma in utan och knacka? Men han hade vart in 5 min innan och då var jag inte hemma så han trodde jag inte var hemma under tiden han hade gått till grannhuset och hämtat rör... Men ack så fel han hade, hade precis kommit hem och trodde jag skulle få ta en varm och mysig dusch. Han vart helt paff när han kom in och där stog ja som en stel staty med för lite kläder, haha sinnes... Kan sitta och skratta fortfarande.

Har nyss fått i mig mat, ska kolla en film jag nyss laddat ner "Midnatt i Paris" sen lite städning inna jag myser ner i sängen. Ha det bäst gänget ♥

                                                                                                         Sjukt snyggt, eller hur?

432371_236232873125890_229899920425852_531301_1009542931_n_large




Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2012-02-02 · 20:14:23







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter