We're holding on and letting go

Monday morning!
Hej gänget. Vakna nyss upp ur min kassa sömn. Vaknat ett tio tal gånger inatt på grund av min huvudvärk som fortfarande sitter i och jag går under snart, gör så ont så det är läskigt. Ska somna om strax och hoppas den försvinner. Ska väll ta och berätta lite om min helg innan jag somnar om tänkte jag.

Fredag. Cubus till 15.00 sen for jag hem och duscha sen iväg och kolla kakel till radhuset och sen hem och hade en mysig kväll med massa gott. Lördag. Upp tidigt för jobb, efter jobbet hem och äta och fixa mig för att sedan åka till Fannys syster Eve och fira Fanny med massa damer. Kvällen sluta på Slick med Mathilda och Elin, hade en riktigt fin kväll. Massa bra folk på Slick i lördags. Va bara hoppa ner i säng och somna vid 03.00 och upp vid 08.00. Söndag. Upp vid 08.00 för att fixa mig snabbt innan Astons lagbussen skulle gå till Mora för innebandy match. Fick panik när jag skulle ställa mig i duschen och det fanns inget shampoo? Jag bestämmde mig snabbt för att vara hemma men lika snabbt ångra jag mig och ville föja med. Blev inge dusch för mig och jag fick bära på gårdagens fylla och lukt. Vi kom inte hem förns sent på kvällen på söndagen. En helt sjuk match. Det blev krig mellan, dommare, spelare och publik. Alla börja slåss, publiken rusa in på plan och dommarna va helt sjuka i huvudet. Det sluta med ambulans och en Aston spelare drabbades. Det var det värsta jag vart med om i hela mitt liv. Men annars va dagen helt bra. Sluta med att vi alla kolla match på järnvallen när bussen kom till Sandviken.

                                                                                         Gårdagens jag, oduschad och äcklig.





Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2012-02-13 · 11:31:07







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter