Mina drömmar mina mål.

Sitter och kollar på några gamla avsnitt av Andra Avenyn och saknar det galet mycket samtidigt som jag äter keso och tonfisk, blää va denna tonfisk smaka mindre bra, brukar va god, men icke. Ska snart fortsätta städa men först ett ansnitt till av Andra Avenyn. Sen är det ju Big brother ikväll folks, missa inte :)

Inom dessa två år ska jag ha sparat ihop pengar till nagelutbildning, är helt såld på naglar och älskar det. Samtidigt som jag vill gå utbildning i smink. Men först ska jag ta utbildning i naglar har jag bestämt mig för. Jag vet att de kan göras på egen hand och man kan bli super duktig på att bara öva hemma utan nån utbildning. Men Emma som gått utbildning säger att för ens eget bästa så är det bra att gå en utbildning för att lära sig grunderna och hur man ska fila och lägga gelen och alla sjukdoms risker osv. Jag håller helt med och ska därför ska jag gå utbildning. Jag är helt fast på att det är nått jag verkligen vill efter skolan. Sen efter massa sparande efter det ska jag verkligen försöka mig på make up artist utbildning. Mina drömmar mina mål. PUSSPUSSPUSSSS!


     



Kommentera inlägget här
Tankar & funderingar 0 kommentar(er)
2012-02-19 · 14:36:47







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter