Be careful what you say. A girl remembers everything.

Godmorgon alla bakis people! Idag skulle jag vilja skriva att jag ligger skiiiiiit bakis och mår förjävligt, men så är inte fallet. Ligger mer förkyld än vanligt, det blir bara värre och värre för varje dag. Men jag släpa mig ändå till Alex igår, 7 st killar och jag och Nanna var dom enda tjejerna. En lite annorlunda fest än vanligt, men vem sa att det var nått dåligt? Hade det roligt och bra. Sen drog vi oss ner på Interpool, blev inte så långvarig innan jag höll på hungra ihjäl, så jag och Robin drog och köpte mat innan det blev att knalla hem, kvällen var inte alls kall och kylig så det var galet bra, toppen toppen.

Imorse när jag vakna kolla jag upp på telefon, 8 st missade samtal, 3 st från Kalle och 5 st från dolt nummer. Blev paff att jag inte hört telefonen inatt, måste sovit djupt. Sen ringde Kalle en sista gång vid 04.13 så ja tänkte att nått måste det vart eftersom det blev en sån sen ringning. Ser sen att Tommy fick åka till sjukhust inatt, hur dom håller på grabbarna, haha! Sjäv var min kväll bra lugn ute i svängarna. Nä nu blir det massa te och tv innan en dusch.


                                                            Vackraste, så vill jag ha min håruppsättning på balen... mmmh :)




Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2012-02-19 · 11:53:59







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter