See you told me i would lose but i won

Hejje!
Efter skolan blev det lite ändring, inge tvätta idag! Min fina pojkvän hämta upp mig och sen for vi till Valbo och efter Valbo köpte vi oss en varsin kebab (promenad gånger två idag alltså, hihi). Sen hem och nu blev det soffan och massa tv. Ska städa massa ikväll eftersom det kommer en kille imorgon och ska kika på lägenheten. Snart bär det av mot radhus och massa vuxenpoäng till mig. Spännande! Rusten får vi börja med snart hoppas jag, sega dom där som ska flytta ut. Men före 1 april ska man flytta in så det är snart :) Jag ska få inreda ett helt radhus från grunden, hur underbart? Puss på det! :)

Har fått in nån kommentar nu och för ett tagsen om jag fortfarande har pojkvän eller inte? Och varför jag inte vågar eller vill svara på det? Jag är dum som inte svarat, förlåt så mycket läsare men jag läser oftas kommentarer för mig själv och ibland väljer jag att inte lägga upp dom eller så glömmer jag bort att acceptera dom bara, ändring på det. Och jo jag har pojkvän, det var lite struligt i november - december och jag visste inte riktigt hur jag ville ha det då, sen dök en viss D upp igen. Och jag har inte vart så snäll. Alla gör nått dumt ibland, men nu är allt bra och jag är en lycklig tjej som har en sån fin person i mitt liv. Han som ställer upp och ger mig massa kärlek och en person som kan mig utan till och vet hur jag fungerar.. Nu ska det städas hära! PUSS PUSS.

                                                                                                               Så det ska vara! :)




Kommentera inlägget här
Kärlek & Vänskap 0 kommentar(er)
2012-02-20 · 18:53:02







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter