Måndag

Morning folks!
Klev upp 06.00 och knalla mig till skolan 08.20... Som en zombie kom jag fram och möttes av Swedbank som var på besök, fick massa viktig info, och nu när man ska flytta till ett eget radhus så var det kanon att just lyssna på va dom hade att säga. Har håltimme i 3 timmar nu, jag döör va segt så ska plugga nu.

Blev en mysig kväll igår hemma med massa tv, mitt favorit program har ju börjat också Big brother. Kung! Min karl hade inte en lika bra kväll, han har tappat den fina plånboken han fick av mig för inte så länge sen. Körkort, bankkort, gymkort, kort till jobbet osv... Jag lider med han. Men en mysig söndag iaf :)

Idag ska jag försöka fixa tvättid när jag slutat och slutar väll runt 16.30. Så hoppas på en kväll i tvättstugan så man får bort all smutstvätt. Sen plugg och mys! En promenad ska jag också hinna med. En såndär tråkig måndag :) Ska lyckas fixa gymkortet denna vecka också ... Så fort förkylningen ger sig.




Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2012-02-20 · 10:52:28







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter