Alba Queen Hotel

Jag dör så mycket jag saknar Turkiet och Alba Queen Hotel. En helt sjukt bra resa från i somras tillsammans med Robin. Vill tillbaka, vill ha denna lyx vi fick. När vi boka så tyckte vi att det såg helt okej ut, 9.000 kr st så blev 18.000 kr med all inclusive. När vi åkte med bussen och folk blev avsläppta på sina hotell så trodde vi alltid när vi såg nått fult hotell "aaa det här är nog vårt hotell" och deppa för det nån sekund men varje gång ropades några andra hotell upp. Sist ut kom vårt hotell och vi trodde vi blev avsläppta på fel ställe. Det kunde inte stämma, det såg ut som ett paradis med vakter i alla dörrar och hur stort och fint som helst. Tuppa nästan av när vi gick in i öppningen mot hotellet, var så sinnes sjukt fint. Vi levde i lyx och hade det underbart. Och då kan ni tänka er, bilder visar inte riktigt hur fint det är, med egna ögon så ser man snäppet bättre, right? Och det var ju trots allt ett 5 stjärnigt hotell, som ni ser på första bilden på framsidan av hotellet. Jag funderar starkt på att åka dit i sommar igen, levde så bra dära! Underbart folk går inte förklara hur det var.

Jag saknar det så sjukt mycket, att varje morgon vakna till en sol som stekte en i ansiktet och man gick den till den gigantiska matsalen och plocka på alla bord, eller inte alla för det var sjukt med mat. Sen gick man till poolen och ungdomarna som hade hant om underhållningen på hotellet hade alltid en morgon dans runt poolen med alla folk och den var  hur lång och hur stor som helst och alla var med. Sen massa roliga tävlingar i vattnet och på land. Åhh vad jag saknar. Och dom fina kvällarna med shopping och äventyren. Vi bodde högst upp i sviten med utsikt över havet, underbart fint ♥














Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2012-02-21 · 13:13:11







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter