Börjar närma sig

Hej Hallå, Hallå Hej!
Är helt slut i kroppen efter en dag på Cubus! Börja kl 08.00 imorse och har vart på springande fot hela dagen. Kommit in nya snygga varor och blev att fixa till och hänga upp dem på väggar. Blev stan med Jennifer efter och nu har man sjunkit ner i sängen med min tissetass. Nu väntas massa plugg och umgås med min fina vän. Försöka somna i skaplig tid ska ju upp 05.20 resten av veckan. Illa att Big brother börjar 22.00 så somnar inte förns 00.00.

Nu är det inte långt kvar! I början på nästa vecka så far jag och alla galna och superglada people iväg på studentkryssning. Jag missa ju förra året så måste väll prova på i år, dom säger att det är galet så varför inte? Åker ju med bästa vännen och alla tjejer, så det kan inte bli mer än lyckat får jag hoppas.

Dessa två damer på bilden nedan, Elin & Sofia ska jag dela hytt med och en kompis till dom, helt bra! Nu är det bara ett problem, va ska jag ha för kläder? Om ni vill så kika in på Sofias blogg, en stor blogg i Gävle måste jag påstå. http://www.bysofia.se




Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2012-02-22 · 16:47:08







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter