I don't mind when we fall out as long as we fall back into it

Godkväll mina finaste läsare! Vart ska jag börja? Berättar väll lite snabbt om gårdagen. Kvällen börja hemma hos Beckis med massa fina damer och melodifestivalen, hoppas av hela mitt hjärta att Loreen eller Deade by april vinner hela skiten, så bra som dom va. Sen massa snack och allt tjejer brukar göra sådär en lördagskväll. Runt 00.00 skulle Maria och jag ta bussen till Interpool för att träffa folk, buss fan hade slutat gått, vi var vid brynäs centrum och höll på frysa ihjäl, när vi kommit över brynäs bron så höll vi på dö så stoppa en taxi som körde oss till Interpool och där va det sinnes med folk. Krama massa fina och kvällen sluta hur bra somhelst...! Ni som var ute och knalla i Gävle inatt vet vad jag pratar om när jag säger KALLLLLT.

Idag ställde jag klockan på 06.00, va som en zombie för somna runt 03.00 och jag stress fixa mig för bilen skulle rulla mot Uppsala kl 07.00, fick ett samtal 06.50 att det inte blev av. Hur glad tror ni att jag blev? Slängde mig i sängen och somna om till 11.30 sen for jag iväg på innebandy och andra trevligheter. Vart och köpt kakel till radhuset. Har tagit ledigt imorgon för att åka och fixa massa tills flytten. Så hopp i säng nu så jag får lite sömn. Puss och häääråå.
                                                        

Ser ut som jag håller på kissa på mig, men icke!






Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2012-02-05 · 23:07:10







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter