Torsdag

Gokväll ursnygga ni! Min dag börja tidigare än vanligt, klockan ringde 04.30 skulle upp och fixa mig en matlåda. Fixat och klart så ställde jag mig i duschen och sen små fix och la ner frukost och matlåda i väskan, snabbt på med kläderna och sen mot Cubus, innan jag knalla ut ur lägenheten så kolla jag på väskan i hallen och tänkte "äh, skiter i väskan, ändå inget jag behöver i den" knallar iväg och när jag ska gå mot kylen för att lägga in matlådan märker jag att jag inte har nån väska med???? helt hjärndö imorse, blev så less, och bankkortet hade jag också hemma. Så snälla Chefen bjöd mig på massa tugg idag, så jag överlevde dagen. Haft mycket att göra på morgonen med skyltar och larma kläder sen efter lunch blev det att stå i kassan. Knalla sen hem i kylan, brrr.

När jag kom hem städa jag en massa sen runt 17.00 tiden kom Robin och hämta upp mig och vi for till Owe Jansson, dog så snygg inredning det kommit in där, blir massa handling till radhuset där, längtan är stor. Snart börjar renoveringen och sen kan jag börja handla massa fint, hitta mig min dröm soffan, en grå skönhet för ca 12.000 kr så spara spara som gäller nu. Fann den på Möbelhuset i Gävle. God mat och hockey nu innan sängen, upp tidigt imon..


                                                                                      Slänger väll in en bild på mig från idag....




Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2012-02-09 · 20:07:31







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter