Be careful what you say. A girl remembers everything.

Slut tjej? Dog imorse när jag skulle gå upp 05.20 men var en annan som hann före och väcka mig. Fick ett fint sms vid 05.05 av en fin sak, en aning retsamt att personen fick somna om igen och sova ännu mera och jag kunde ju glömma det, själv fick man kliva upp och hoppa in i duschen och sen gå mig till Cubus. En dag med massa att göra och fick in skit snygga jeansskjortor utan armar. La undan en till imorgon, så snygg! Skönt att vara tillbaka på Cubus igen, massa skratt och trevliga kamrater. Hann inte mera än att komma hem så la jag mig i sängen med Vegas och kolla Paradise hotel norge. Och nu ska det lagas mat och sen ska jag slappa vid tv, ögonen håller på åka igen nu. Men ska laga super god mat och mysa så min kväll kommer bli en bra kväll.


Världens vackraste! Stor förebild ....



Tumblr_lvuoo1lzmh1r3hrtqo1_500_largeTumblr_lucoajb3tp1r0ux9go1_500_largeTumblr_lwj7f67gny1qbghtxo1_500_large




Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2012-01-26 · 17:04:57







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter