Chris Rene

Godmorgon!

Att vakna vid 14.00 är inte så värst normalt för mig, brukar oftas vara uppe vid 06.00 även en ledig dag men nu på lovet har det vart en sjuk vändning, somna inte förns 07.15 imorse. Gårdagen blev att kolla lägenhet på Hillmanskroken, sen blev det stan en snabbis och innebandy inna jag knalla mig över till Sofia på Hillmansgatan och blev kvar där med massa god mat, chips&dipp och filmer. Och att man inte somna förns 07.15 är bara sjukt, för trött var jag.

Idag hinner jag inte med så mycket, klockan är snart 16.00 och jag känner mig bakis? är väll för sömnen. Hur ska det gå nu dessa veckor när man ska upp i tid och jobba? Ikväll måste jag i säng tidigt då jag ska upp 06.00 imorgon. Kanske blir innebandy klockan 18.00 om det finns ork. Men det ska jag nog orka!

Och heey! Jag är helt kär i Chris, ni måste kika på detta klipp, hur underbar kille? mmmmmh! Smälter när han börjar sjunga.




Kommentera inlägget här
Mina Tips 0 kommentar(er)
2012-01-08 · 15:56:21







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter