Måndag i all ära

Hej fina ni

Första dagen på Cubus idag och jag är mer än nöjd, rolig personal och trivs som fisken. Fått sjukt mycket gjort med kläderna idag, dagen gick sjukt snabbt och längtar redan till imorgon faktiskt. Så imorgon kl 08.00 ska jag vara på plats även fast dörrarna öppnar kl 10.00! Nu ska jag vila ett tag innan det blir att fara iväg och köpa en ny spegel till lägenheten, ska köpa en precis lika som jag haft, råka springa in i den för några veckor sedan och den gick i tusen bitar! Så den ska inhandlas idag, sen en lugn kväll innan sängen. Ha en fin dag fina ni, kanske kommer ett inlägg ikväll också! POSSPOOSS

                     
                                      Tumblr_lx8qmk9h8z1r066hlo1_500_large



Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 1 kommentar(er)
2012-01-09 · 16:25:38




  Josefina L.

Hej! Du verkar ha en sådan himla fin lägenhet. Kan du inte lägga upp bilder på den, rum för rum? :) snälla?

2012-01-10 20:55:17



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter