Plågdag

Riktig plågdag idag! Klev upp kl 05.00, knalla till Cubus kl 07.30, massa fixa att hänga, galja, byta och upp med massa nya kläder, ryggen mår inte alls bra idag och jag och Jennifer kolla mer på klockan än nått annt idag. Men imorgon blir en bättre dag. Och nått stort kanske kommer hända i mitt liv också, men bara för ja haft en skitdag idag så kommer nog det också gå åt skogen också, blir det av så skriver jag självklart ut det. Nu ska jag fixa mat till mig och herren och sen vill jag sova. Hoppas på en bättre dag imorgon, PUSSSSSPUSSSSSS!

  
                                                                    Massa mys med min bäbiis också
                                            




Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2012-01-16 · 17:29:07







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter