Slitiga dagar

Åh lord! Min helg skulle bli fylld med alkohol och vänner men det blev en helg hemma i sängen och lite mys hemma i Bomhus ist. Och varför det blev så är för jag var helt slut i kroppen och hade ingen vilja eller ork till att gå ut då Cubus har sliti på mig som bara den. I fredags så var det jobbigare än någonsin, fick bära satans tunga lådor stora som hus i ca 2 timmar, ryggen fick ta smällar och jag blev helt slut, va som en timmes spinning om inte mera? Det var en tuff dag och lika efter lunch, somna på rasten, och det är jag inte van med att det brukar ske....Bevis på att man jobbar och sliter hårt, ni som tror det är bara att stå i kassan och peta på lite kläder? GLÖM DET.. Det slits så mycket mera så ni inte anar. Men jag trivs som fisken och har det roligt med kamraterna så det väger över! Och imorgon väntas en ny vecka på Cubus, ska bli roligt. Men hoppas gudarna att det blir en lugnare vecka än den förra.

Idag ska hela lägenheten städas så noga den bara kan.... jag vet Jennifer det sa jag hela förra veckan men nu lovar jag, köket är redan gjort, haft massa medel i köket nu så det är skinande rent i alla hörn och kanter, hihi! Så nu väntas resten av alla rum, kommer må fint när allt är klart. Ikväll väntas pizza och massa mys innan man tuppar av och ska upp 05.00 sen mot Cubus och efter det ska jag fixa om naglarna, mmmh mår så bra av nya naglar. PUSSS

                                                                                 Ge mig bruna färgen och outfiten ♥

Tumblr_ltrayn23uf1r1pcfao1_400_large




Kommentera inlägget här
Mode & inspiration 0 kommentar(er)
2012-01-22 · 13:01:41







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter